!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

TV & Bredband


Våra hus har i dag ett stamnät med fiber med upp till 1000 Mbit/sek och möjlighet till både kabelanslutning och trådlöst (wifi) via router som ingår i lägenheten. 

 



Vår förening har idag befintligt avtal med Telia som är vår huvudleverantör av Bredband & TV. 

OBS!  Omförhandling pågår med Telia och befintligt avtal slutar att gälla i januari 2018. Vi har även dialog med andra ledande leverantörer av TV och bredband som kan leverera tjänster i vårt fastighetsnät. 

För att få en uppfattning av intresset om att lägga till nöjeskanaler för TV  vill vi att så många som möjligt svarar på enkäten "Inkludera TV i kollektivavtal?" senast den 5 oktober 2017. Eftersom vi troligen kommer att byta från Telia som operatör bör ingen av våra medlemmar teckna nya TV-abonnemang med bindningstid som sträcker sig in på 2018. Detta görs i sådana fall på egen risk då vi inte kan garantera att befintliga abonnemang reklameras vid ett byte av operatör. 

Styrelsen går ut med mer information i slutet på oktober. 

 

 
Som standard ingår följande TV-kanaler i dagens utbud från Telia:



Önskas fler kanaler eller ytterligare boxar, ringer man till Telias kundservice och tecknar ett tillvals-abonnemang. Detta bekostas av individuell medlem.

Telia
Vardagar: 08:00-21:00 Helgdagar: 09:00-17:00
Telefonnummer: 90 200

Digitalbox(arna) Telia, och de kort som följde med boxarna, tillhör lägenheten och skall därmed lämnas kvar om Ni flyttar. Likaså den router som kom med lägenheten.

Har ni köpt till boxar eller kort/abonnemang utöver detta tillhör dessa däremot Er.


Internetabonnemang ingår inte

Det ingår inget internetabonnemang i avgiften. Varje medlem tecknar individuellt avtal för vilken hastighet man önskar hos Telia.

Exempel på hastigheter som erbjuds:

10 mbit/s 100/100 mbit/s 250 mbit/s 1000 mbit/s
329 kr/mån 379 kr/mån 499 kr/mån 999 kr/mån





Aktivera kollektiva tjänster
Nyinflyttad? Då behöver du logga in på Telias hemsida och aktivera dina tjänster.
Klicka här för att komma till Telia sida för aktivering


Felanmälan tv/tele/data

För mer information/felanmälan kontakta Telia kundservice fiber/lan
Telefon: 020-240250 ,  www.telia.se 

Utskriftvänlig version